top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverbruzetgazet

Felix De Laet - Lost Frequencies


Deze week kondigen we een speciale ambassadeur aan ! Felix De Laet, ook bekend onder zijn artiestennaam Lost Frequencies. Ben je benieuwd naar het leven van deze Brusselse Dj ? Volg dan zeker onze Instagram pagina !


Bruzet: “Dag Felix, kun je jezelf kort even voorstellen?”


Mijn naam is Felix De Laet, beter bekend als Lost Frequencies ! Ik woon al heel mijn leven in Brussel. Ik ben een elektronische muziekproducer / dj en ben nu al drie jaar op tour over heel de wereld ! Mijn grootste hits tot nu toe zijn « Are you with me », « Reality » en « Crazy » , en ik heb net een nieuwe single uit met James Blunt.


Bruzet: “Welke betekenis speelt Brussel in jouw leven?”


Brussel is mijn huis, waar mijn familie en vrienden zijn, waar ik muziek maak en lekker van een leuke sfeer kan genieten !


Bruzet: “Heb je dan een favoriete plek in Brussel?”


Het kan raar klinken, maar mijn favoriete plek is niet per se een plaats in Brussel. Het is ergens waar mijn familie of vrienden zijn, een plaats waar we lekker cosy zitten. Dat is voor mij het belangrijkste ! Ik kan ook wel zeggen dat ik dicht bij « Flagey » woon, een plaats waar het altijd heel aangenaam is om er een pintje te drinken met de vrienden.


Bruzet: “Zijn er dingen in Brussel die je graag zou willen veranderen?”


Misschien het centrum, waar ze alle straten hebben afgesloten om het verkeersvrij te maken. Ze zouden daar eens opnieuw de koppen bijeen moeten steken om er een leuk project van te maken. Om er een aangename ervaring van te maken voor ons, de Brusseleirs, maar ook de toeristen ! Laat ons hopen dat ze veel plaats maken voor groen en terrasjes.


Felix neemt deze week onze Instagram Stories over. Als jullie interesse hebben in zijn leven als een Brusseleir, neem zeker een kijkje !

bottom of page