top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverbruzetgazet

Jules: “Brussel is mijn safe haven!”

Zoals bij elke start van de week kondigen we een wekelijkse ambassadeur aan. Deze week is het de beurt aan Jules Van den Eynde. Ben je benieuwd naar het leven van deze modebewuste student in Brussel? Volg dan zeker onze Instagram Stories!



Bruzet: “Hey Jules, vertel allereerst eens iets over jezelf!”


Jules: “Ik ben 21 jaar en ‘student', zo dat type dat elke dag wel op een terrasje te vinden is met een Ginto in de hand. Mijn passies zijn mode en social media. Deze twee combineer ik dan ook perfect op mijn Instagramaccount.”

Bruzet: “Welke betekenis speelt Brussel in jouw leven?”


Jules: “Brussel is voor mij de plaats waar ik echt mezelf kan zijn en oprecht gelukkig kan zijn. Altijd iets te beleven, altijd drukte om me heen, altijd vrienden in de buurt. Brussel is mijn safe haven!”


Bruzet: “Heb je dan een favoriete plek in Brussel?”


Jules: “Mijn favoriete plekje in Brussel? Hmmmm, dat is een moeilijke vraag. Goh, ik werk als student bij het promoteam van de VRT. Elke keer als ik naar het werk ga, stap ik enkele haltes ervoor al van de bus en ga ik te voet verder. De straten in deze buurt stralen voor mij echt een magie uit en ooit zal ik daar wonen, pinky swear!”


Bruzet: “Zou jij graag een aantal dingen veranderd zien in Brussel?”


Jules: “Aan Brussel zelf zou ik niet veel willen veranderen. Het is hoe het is en zo moet je Brussel leren appreciëren! Wat ik wel zou willen veranderen, is het beeld dat mensen hebben van Brussel, een vieze vuile gevaarlijke stad, en Bxl ma Belle is net alles behalve dat!”


Bruzet: “Dankjewel Jules. En geef er een lap op!”


Geschreven door Amber Demuynck

bottom of page